Wat betekenen de verschillende retourstatussen?

  • Ingediend: Je retour is in afwachting tot afhaalopdracht door Kruitbosch.
  • Compleet: Je aanvraag is goedgekeurd. Je kunt de retourzending aanmelden voor afhalen door de transporteur.
  • Aangemeld bij vervoerder: Je zending is aangemeld bij de transporteur en wordt opgehaald.
  • In behandeling: Je zending is afgeleverd bij Kruitbosch en wordt beoordeeld.
  • Afgewezen: Kruitbosch heeft je retour geannuleerd.
  • Actie benodigd: Je ziet in de retourmodule welke aanvullende informatie wij van je nodig hebben.
  • Externe beoordeling: Je retouraanvraag is naar een externe partij gestuurd ter beoordeling en wacht op nadere informatie.
  • Manco: Er ontbreekt een onderdeel in je aanvraag. De retouraanvraag is door Kruitbosch geannuleerd.
  • Afgehandeld: De retouraanvraag is akkoord.
  • Gecrediteerd: De credit is door Kruitbosch aangemaakt. Het bedrag wordt binnen één week op je rekening gestort. Dit is alleen het geval wanneer er sprake is van automatische incasso, of wanneer er geen openstaande posten zijn.