Waarom is mijn bestelling niet verzonden?

Wanneer je bestelling niet is verzonden kan dit meerdere oorzaken hebben:

- De bestelling is niet vóór 18.30 uur doorgegeven, accubestellingen vóór 15.00 uur.

- De bestelling zit niet aan het francobedrag.

- Je winkel staat in ons systeem als 'Gesloten'.

Om dit op te heffen kun je contact opnemen met de klantenservice.

 

💌 E-mail

E-mail - Klantenservice
Stuur een e-mail naar klantenservice@kruitbosch.nl en we nemen contact met je op. We streven ernaar je binnen 2 werkdagen te antwoorden. 

💬 Livechat

Stel direct je vraag aan een van onze medewerkers via de livechat. Wanneer de chat beschikbaar is herken je deze aan het onderstaande icoon rechtsonder in de Kruitbosch Portal.

chat

☎️ Telefoon 

Telefoon - PENDLR
Bel 038 465 2888 voor telefonische ondersteuning.
Op werkdagen van 08.30 tot 17.30 uur.

Telefoon - Klantenservice België
Bel +32 784 85 144 voor telefonische ondersteuning.
Op werkdagen van 08.30 tot 17.30 uur.