Ik heb een klacht over een geleverde zending, wat doe ik hiermee?

Contactgegevens klantenservice Kruitbosch, voor onderdelen en accessoires.

Heb je een opmerking over je bestelling, is er een product te weinig, te veel, beschadigd of niet compleet geleverd of je hebt iets anders ontvangen dan op de pakbon staat vermeld? In de Kruitbosch Portal vind je hier een meldingsformulier m.b.t. jouw levering. 


Meld dit dan binnen 5 werkdagen, zodat we het zo snel mogelijk voor je kunnen oplossen. Bij bijzonderheden zullen we contact met je opnemen.

Geeft de Portal geen uitsluitsel dan kun je contact opnemen met onze klantenservice.

💌 E-mail

E-mail - Klantenservice
Stuur een e-mail naar klantenservice@kruitbosch.nl en we nemen contact met je op. We streven ernaar je binnen 2 werkdagen te antwoorden. 

💬 Livechat

Stel direct je vraag aan een van onze medewerkers via de livechat. Wanneer de chat beschikbaar is, herken je deze aan het onderstaande icoon rechtsonder in de Kruitbosch Portal.

chat

☎️ Telefoon 

Telefoon - PENDLR
Bel 038 465 2888 voor alle O&A-vragen.
Op werkdagen van 08.30 tot 17.30 uur. 

Telefoon - Cortina-support (vanaf 3 apr. 2023)
Bel 038 790 0023  voor alle vragen m.b.t. Cortina.
Op werkdagen van 08.30 tot 17.30 uur. 

Telefoon - Klantenservice België
Bel +32 784 85 144 voor telefonische ondersteuning.
Op werkdagen van 08.30 tot 17.30 uur.