Ik heb een incomplete/niet correcte zending ontvangen, wat moet ik doen?

Controleer of het ontbrekende artikel op de pakbon staat en controleer bij je orderhistorie of een deel van je bestelling vertraging heeft opgelopen. Als je de betreffende order opent en op het vrachtwagenicoon klikt, verschijnt de Track en Trace-informatie van jouw bestelling. In de meeste gevallen wordt deze de volgende dag alsnog geleverd.

Heb je een opmerking over je bestelling? Is er een product te weinig, te veel, beschadigd of niet compleet geleverd of je hebt iets anders ontvangen dan op de pakbon staat vermeld? In de Kruitbosch Portal vind je hier een meldingsformulier m.b.t. jouw levering. 


Meld dit dan binnen 5 werkdagen, zodat we het zo snel mogelijk voor je kunnen oplossen. Na het indienen van het formulier, pakken we het meteen op. Bij bijzonderheden zullen we contact met je opnemen.

Geeft de Portal geen uitsluitsel dan kun je contact opnemen met onze klantenservice.

💌 E-mail

E-mail - Klantenservice
Stuur een e-mail naar klantenservice@kruitbosch.nl en we nemen contact met je op. We streven ernaar je binnen 2 werkdagen te antwoorden. 

💬 Livechat

Stel direct je vraag aan een van onze medewerkers via de live chat. Wanneer de chat beschikbaar is, herken je deze aan het onderstaande icoon rechtsonder in de Kruitbosch Portal.

chat

☎️ Telefoon 

Telefoon - PENDLR
Bel 038 465 2888 voor alle O&A-vragen.
Op werkdagen van 08.30 tot 17.30 uur. 

Telefoon - Cortina support (vanaf 3 apr. 2023)
Bel 038 790 0023  voor alle vragen m.b.t. Cortina.
Op werkdagen van 08.30 tot 17.30 uur. 

Telefoon - Klantenservice België
Bel +32 784 85 144 voor telefonische ondersteuning.
Op werkdagen van 08.30 tot 17.30 uur.