Overslaan naar inhoud
Nederlands
  • Er zijn geen suggesties want het zoekveld is leeg.

Wie kan mij helpen met mijn Bafang e-bike systeem?

Service Bafang e-systemen per 1 september rechtstreeks via Bafang DDS

Beste dealer,

Vanaf 1 september 2025 verloopt de service voor Bafang e-systemen niet langer via Kruitbosch. Voor zowel Cortina-fietsen met het Bafang E-systeem als losse Bafang-onderdelen gekocht via PENDLR kun je dan rechtstreeks terecht bij Bafang via hun Bafang Dealer Direct Service (DDS) (https://www.bafang-e.online).

Met deze overstap profiteer je als dealer van:

  • Directe technische ondersteuning en snelle afhandeling van garantieaanvragen
  • Toegang tot originele onderdelen en specialistische kennis van Bafang zelf

Meld je nu aan voor de Bafang DDS-portal

Om vanaf 1 september gebruik te maken van de service via Bafang, is het belangrijk dat je je registreert op hun DDS-portal. Dit doe je eenvoudig via de onderstaande link:

Na registratie kun je direct profiteren van alle voordelen. Heb je al een DDS-account voor andere merken? Dan kun je dat bestaande account gewoon blijven gebruiken voor je toekomstige garantieaanvragen.

Ondersteuning tijdens de overgang

Wij blijven tot en met 31 augustus 2025 voor je klaarstaan om je te ondersteunen en al je vragen te beantwoorden. Samen zorgen we voor een soepele overgang naar de nieuwe serviceprocedure.

Heb je vragen over deze wijziging of hulp nodig bij de registratie? Neem gerust contact op met onze klantenservice!

 

Met vriendelijke groet,

Kruitbosch & Bafang